Advent

Nu har jag för första gången advent pyntat här hemma..Ganska mysigt och väldigt kul..Hittade dock inte alla stjärnor sen vi bodde i förra huset så lite nytt har jag fått köpa..
 
Här kommer lite bilder på adventspyntet i huset..Läängtar till granen ska huggas och flytta in..en stooo gran vill jag ha!
VÄLKOMMEN IN!
Köket fick en liten stjärna på hyllan..blev så glad när jag hitta stjärnan och de små figurerna som sitter på hyllan i en låda på vinden..åhh vad jag har saknat "mina" grejer!
Jättesvårt att smycka och pynta de här fönstrena...men de blev lite av varje..hade hellst inte velat blanda röda och vita stjärnor men fick ta de jag hade och då blev det så här..
Stora stjärnan är ny för i år..
röda stjränor och pynt i köket..de röda gardinerna som jag har rotat fram får jag nog fundera över om de ska sättas upp eller inte...kändes inte alls så fina!
Meyas rum..Köpte varsin liten gran åt tjejerna på Rusta för 49:-..köpte till glitter, ljus och kulor så de själva fick pynta den..Vääldigt mysigt blev de...
i Vårt sovrum ser det ut så här..en gammal svart stjärna fick pryda fönstret men den passade bra där..
 
Tycker det är väldigt kul att pynta inför advent, nu fattas bara snön!...vill gärna att de ska komma en meter nu i helgen de hade inte vart dumt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0